ניאגרה סמויה יש לי נזילה אל תהססו אלינו התקשרו 050-5234534

ישנו מגוון רחב של סוגי ניאגרות סמויות

ניאגרה סמויה יש לי נזילה אל תהססו אלינו התקשרו 050-5234534 ניאגרות סמויות הם שילוב של נוחות הפעלה מקסימלית עם עיצוב ויוקרה ייחודיים המשלבים בתוכם את רמת הבטיחות המרבית לבית או למשרד – והכל בלחיצת כפתור פשוטה.

בעבר הלא כל כך רחוק, ניאגרות סמויות לא היו משהו מיוחד שהיה ניתן לראות רק בבתי העשירים. כיום, המצב שונה לחלוטין והיום הניאגרות סמויות נגישים לכולם ומשמשים למגוון רחב של שירותים כמו בית, משרד קניונים וכדומה. המעבר החד לשימוש בניאגרה סמויה נובע מהמחיר הנוח לכל כיס, המראה הנקי, השליטה הנוחה בניאגרה סמויה וכמובן היופי והעיצוב שלהם לעומת האסלות והניאגרות של פעם או ניאגרה מונו בלוק. דבר נוסף הוא, שניאגרה סמויה מאפשרים נקוי מתחת לאסלה התלוי מלאה ללא מפריע דבר המבטיח שמירה מלאה על סטריליות והסטטיות. להבדיל מניאגרה של פעם אשר משאירים לכלוך.

מתקן הניאגרות הסמויות מבין ולמד לתקן כל סוג ותוצרת

ניאגרה סמויה יש לי נזילה אל תהססו אלינו התקשרו 050-5234534
ניאגרה סמויה יש לי נזילה אל תהססו אלינו התקשרו 050-5234534

ישנו מגוון רחב של סוגי ניאגרות סמויות, לבית לא בהכרח יתאים גם למשרד או לעסק ועכשיו נעשה לכם סדר בדברים. ניאגרות סמויות לבית הלחצנים עשויים מחומרים קלים כמו ופלסטיק. בשונה מכך, ניאגרות למשרד או מקומות ציבוריים יהיו עשויים בעיקר ממתכת כבדה וממוגנת אנטי וונדלי סט על מנת למנוע נזק משימוש בצורה חזקה. לגבי ניאגרות לבית, מדובר על כמה סוגים שונים של ניאגרות סמויות כמו לחצנים עגולים מרובעים בצורה ביצית. נוסף על כך יש גם ניאגרות סמויות על לחיצה אוויר, לחצני זכוכית או לחצנים בצבעים, או מנגנוים שתי לחיצות חוסכות מים.
מיכל הדחה סמוי :ניאגרה וייגה. VIEGA. מיכל הדחה סמוי גרואה GROHE, ניאגרה סמויה גבריט GEBERIT. מיכל הדחה סמוי פלסאון, Plasson מיכל הדחה סמוי אוליבר OLIVER, מיכל הדחה סמוי דיאמנטה EVO, תחזוקת ניאגרה סמויה Diamante – סאני, מיכל הדחה-ניאגרה סמויה VALSIR תיקון ניאגרה סמויה ויטרה.מיכל הדחה-ניאגרה סמויה SANIT Vitra WISA Schwab שוואב, HARSA,תיקון ניאגרה ג'ורג' פישר-+GF,וויזה מיכל הדחה,

 

ניאגרה סמויה יש לי נזילה אל תהססו אלינו התקשרו 050-5234534

 

מעניקים לך אחריות מלאה על כל תיקון! רשום בפנקס הקבלנים משרד הבינוי והשיכון קבלן מס.29465 יעיש עמוס
אז למי הניאגרות סמויות מתאימים? לכולם! אם נבחר בניאגרה סניט לבית אז כמובן שמדובר בניאגרה העשויים מפלסטיק או עם חיזוקים מתכת קלה. אם נבחר בניאגרה סמויה למשרד או לעסק נבחר בניאגרה עם לחצנים אנטי וונדליסט ממתכת כבדה בכדי למנוע נזקים. המגוון הקיים היום כל כך רחב ואפשר לה יאבד בקלות, לכן, חשוב שכשמדובר בניאגרה סמויה תפנו למומחה בתחום 0505234534 עמוס נסיון בתחום כ-30 שנה.

ניאגרה סמויה יש לי נזילה אל תהססו  אלינו התקשרו